Predstavnici Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine 27. februara 2018. godine održali su obuku o finansijskom upravljanju i kontroli za zaposlene u Ministarstvu vanjskih poslova BiH. Interaktivnoj obuci, održanoj u sjedištu Ministarstva vanjskih poslova BiH, prisustvovali su rukovodioci i zamjenici rukovodilaca unutrašnjih organizacionih jedinica ove institucije.
Abida Ćatić, pomoćnik direktora Centralne harmonizacijske jedinice Ministarstva finansija i trezora BiH za razvoj sistema finansijskog upravljanja i kontrole, održala je prezentaciju o praktičnoj primjeni ovog sistema u institucijama BiH, koji se treba zasnivati na upravljanju rizicima.
„Upostava sistema finansijskog upravljanja i kontrole obaveza je za sve institucije BiH, a propisana je Zakonom o finansiranju institucija BiH. Također, uspostava ovog sistema, za šta je odgovoran rukovodilac institucije, obaveza je za sve institucije Bosne i Hercegovine i prema Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju Evropskoj uniji“, naglasila je Ćatić.
Irma Moćević, stručni savjetnik u Centralnoj harmonizacijskoj jedinici Ministarstva finansija i trezora BiH za razvoj finansijskog upravljanja i kontrole, učesnicima obuke održala je prezentaciju o temi „Proces upravljanja rizicima kao osnova uspostave finansijskog upravljanja i kontrole u institucijama BiH“.
Dragiša Delić, pomoćnik ministra za opšte poslove u Ministarstvu vanjskih poslova BiH, zahvalio se Centralnoj harmonizacijskoj jedinici MFiT BiH na obuci, koja je održana na zahtjev ovog ministarstva.
„Jedan od elemenata zašto je Ministarstvo vanjskih poslova BiH od Kancelarije za reviziju dobilo mišljenje s rezervom jeste upravo činjenica da do sada nismo mnogo odmakli u uspostavljanju sistema finansijskog upravljanja i kontrole, što je zakonska obaveza svih nas“, istakao je Delić izrazivši nadu da će u Ministarstvu vanjskih poslova BiH sistem finansijskog upravljanja i kontrole što prije profunkcionisati.