Prema navodima u dopisu CIK-a uočene su određene nelogičnosti i nezakonitosti u planu rashoda za prvi kvartal ove godine na što je Ministarstvo finansija i trezora BiH skrenulo pozornost i tražilo od ove institucije da izmijeni operativni plan kako bi ispoštovali zakon i važeće podzakonske akate koji regulišu ovu oblast.
Medijski izvještaji u kojima se navodi kako Ministarstvo finansija i trezora BiH na čelu s ministrom Vjekoslavom Bevandom sprečava finansiranje pa i održavanje općih izbora daleko su od realnosti što potvrđuje i član 11. Zakona o finansiranju institucija BiH.
U tom članu, stav (5), piše:
„U toku trajanja privremenog finansiranja, Vijeće ministara može donijeti posebnu odluku o rashodima koji nisu bili predviđeni budžetom iz prethodne godine, s tim da rashodi institucija Bosne i Hercegovine koji uključuju rashode iz stava (2) ovog člana ne mogu biti veći od zbira prihoda koji u toku trajanja privremenog finansiranja budu prikupljeni od indirektnih poreza, vlastitih prihoda i prenesenih sredstava. Rashodi po ovom osnovu odobravaju se u skladu sa odredbama člana 17. ovog zakona kojima je propisano korištenje tekuće rezerve.“
CIK, kao i sve druge institucije, dužni su ispoštovati važeće instrukcije u planiranju svojih rashoda u vrijeme privremenog finansiranja, a obaveza Ministarstva finansija i trezora BiH je da svojim mišljenjem upozori na sve aktivnosti koje nisu u skladu sa zakonskim propisima.